Már szinte lehetetlen úgy végig pörgetni az instát hogy ne lássunk legalább egy “önazonosságot” vagy “énképet” tartalmazó posztot. Pedig mind a kettő kifejezés nagyon nagy szerepet kap a brand fotózásban. Ezek a képek jelennek meg az ügyfelednek amint megnyitják a honlapodat vagy látják a közösségi médiádat. Épp ezért nem elég pár szelfi.
A brand fotózás alkalmával nem csak pár képet kapsz hanem egy egységes víziót is hogy milyen vállalkozó vagy, mivel foglalkozol és merre tartasz. Ezt fogja látni az ügyfeled is. A képeket minden esetben te választod majd ki és egy egységes anyagot kapsz meg digitálisan úgy hogy a közösségi médiára és a honlapodra is posztolhatod majd.
Ha egy egységes képet szeretnél mutatni az ügyfeleknek akkor a brand fotózás elengedhetetlen kis és nagy vállalkozóknak egyaránt, hiszen így nem csak önmagad adod az online felületeken de több ügyfelet is meg tudsz szólítani.
Anna visszajelzése a brand fotózásról:
Szuper hangulatú fotózásunk volt Regivel! A végeredmény magáért beszél, spontán és a személyiséget tükröző szuper képekkel gazdagodhattam Reginek hála! Köszönöm itt is mégegyszer!
Kiss Anna Eszter